Przypadki zastosowaniaTutorial Online
Sprzedaż
Zwiększanie sprzedaży
Informacje, których potrzebujesz dokładnie TUTAJ i TERAZ. Profilowanie treści dostarczanych do wspierania procesów sprzedaży
Monitorowanie efektywności sprzedawców
Informacje o aktywności sprzedawców w systemach podczas procesu sprzedaży. Monitorowanie liczby i czasu trwania wykonywanych czynności.
Prezentacja danych dotyczących wydajności procesu
Przyjazne dashboardy prezentujące kluczowe wskaźniki efektywności online. Możliwość dostosowania zakresu raportowanych danych.
Benchmarking
Identyfikacja optymalnego poziomu realizacji dla poszczególnych procesów. Możliwość kalibracji benchmarków na podstawie rzeczywistych bieżących danych.
HR
Skuteczny onboarding
Szybsze wdrożenie nowych pracowników. Oszczędność czasu wykwalifikowanych pracowników zaangażowanych w szkolenie nowych pracowników.
Monitorowanie efektywności pracowników
Informacje o aktywności pracowników w systemach. Monitorowanie liczby i czasu trwania wykonywanych czynności.
Operacje
Skrócenie czasu realizacji procesów
Zmniejszona liczba błędów w wykonywanych zadaniach. Oszczędność czasu potrzebnego na poprawienie błędów.
Analiza wydajności procesu
Zdalne monitorowanie i feedback na temat wydajności procesów. Pomiar procesów E2E (end-to-end). Identyfikacja wąskich gardeł i marnotrawstw w procesach.
Jakość danych
Lepsza jakość danych w systemach IT. Oszczędność czasu poświęconego na czyszczenie danych.
Mniej reklamacji
Obniżenie wskaźnika reklamacji. Zmniejszenie liczby incydentów na Service Desk.
Contact Center
Szybkie wdrażanie zmian
Łatwa komunikacja zmian w procesach. Szybka reakcja w nieprzewidzianych sytuacjach. Instrukcje dotyczące obejść i zmian w okresach przejściowych.
Mniej reklamacji
Lowering the complaint rate. Reducing the number of incidents at the Contact Center.
Skuteczny onboarding
Szybsze wdrożenie nowych pracowników. Oszczędność czasu wykwalifikowanych pracowników zaangażowanych w szkolenie nowych pracowników.
Benchmarking
Identyfikacja optymalnego poziomu realizacji dla poszczególnych procesów. Możliwość kalibracji benchmarków na podstawie rzeczywistych bieżących danych.